Nazwa rejestru/ewidencji |
Podstawa prawna utworzenia rejestru/ewidencji |
Zakres informacji gromadzonych w rejestrze/ewidencji |
nr pokoju |
Rejestr mieszkańców |
Ustawa o ewidencji ludności (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) |
Rejestr mieszkańców jest prowadzony zgodnie z właściwością miejscową przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta), zwanego dalej „organem gminy”. W rejestrze mieszkańców gromadzone są dane osób, które wykonały obowiązek meldunkowy na terenie danej gminy. |
|
Rejestr Zarządzeń |
ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 18 stycznia 2011 r.w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r., Nr 27, poz. 140)
|
Rejestr obejmuje zarządzenia wydane przez Wójta Gminy Ełk w obowiązującej kadencji. Sposób udostępniania: |
|
Rejestr Uchwał |
ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r., Nr 27, poz. 140)
|
Rejestr obejmuje uchwały podjęte przez Radę Gminy Ełk w obowiązującej kadencji. Sposób udostępniania: |
Pok.03 |
Rejestr skarg i wniosków składanych do Rady Gminy Ełk |
ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r., Nr 27, poz. 140)
|
Rejestr obejmuje skargi, wnioski i postulaty mieszkańców i innych podmiotów do rady gminy |
Pok. 03 |
Rejestr interpelacji i zapytań radnych |
ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r., Nr 27, poz. 140)
|
Rejestr obejmuje interpelacje i zapytania w danej kadencji. W sprawach dotyczących gminy radni mogą kierować interpelacje i zapytania do wójta. Interpelacja dotyczy spraw o istotnym znaczeniu dla gmi Sposób udostępniania: Zapytania składa się w sprawach aktualnych problemów gminy, a także w celu uzyskania informacji o konkretnym stanie faktycznym. Interpelacje i zapytania składane są na piśmie do przewodniczącego rady, który przekazuje je niezwłocznie wójtowi. |
Pok. 03 |
Ewidencja pieczęci |
ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 18 stycznia 2011 r.w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r., Nr 27, poz. 140) Zarządzenie Nr 402/12 WÓJTA GMINY EŁK z dnia 29 listopada 2012 r. |
Ewidencja przekazania/odbioru pieczęci. Ewidencja pieczęci aktualnie użytkowanych. Ewidencja zwrotu pieczęci. Ewidencja pieczęci przeznaczonych do zniszczenia/likwidacji. |
Pok. 0A |
Rejestr PESEL |
|
Rejestr PESEL jest centralnym zbiorem danych prowadzonym przez ministra właściwego do spraw informatyzacji. | Pok. 02 |
Rejestr Dowodów Osobistych |
|
Rejestr Dowodów Osobistych jest rejestrem centralnym, prowadzonym w systemie teleinformatycznym służącym do prowadzenia spraw związanych z wydawaniem i unieważnianiem dowodów osobistych. | Pok. 02 |
Rejestr Danych Kontaktowych |
|
Rejestr danych kontaktowych osób fizycznych prowadzi w systemie teleinformatycznym minister właściwy do spraw informatyzacji. Przekazanie danych osobowych do RDK przez osobę, której dane dotyczą jest całkowicie dobrowolne, a przetwarzanie danych w tym rejestrze odbywa się na podstawie zgody udzielonej przez tę osobę. Przekazane do RDK dane osoba, której dane dotyczą może je w każdej chwili usuną bądź dokonać zmiany przekazanych danych w zakresie numeru telefonu komórkowego i adresu poczty elektronicznej. | Pok. 02 |
Rejestr zastrzeżeń |
|
jest centralnym zbiorem danych osobowych pełnoletnich osób fizycznych, prowadzonym w systemie teleinformatycznym, został uruchomiony w celu zapobiegania negatywnym konsekwencjom nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych osób, które dokonają zastrzeżenia numeru PESEL. od 1 czerwca 2024 r. na określone grupy podmiotów zostaje nałożony obowiązek weryfikacji zastrzeżenia numeru PESEL osoby przed zawarciem określonego rodzaju umów np. kredytu lub pożyczki. Zawarcie umowy mimo istniejącego zastrzeżenia skutkować będzie brakiem możliwości dochodzenia roszczeń z niej wynikających wobec posiadacza numeru PESEL. |
Pok. 02 |
Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej |
|
Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej: CEIDG jest elektronicznym rejestrem przedsiębiorców, którzy działają w Polsce. Instytucja odpowiedzialna za usługę jest minister właściwy do spraw gospodarki. |
Pok. 02 |
Centralny Rejestr Wyborców |
|
Centralny Rejestr Wyborców: Rejestr zawiera dane wyborców potwierdza ich prawo wybierania, a także służy do organizacji wyborów i referendów. |
Pok. 02 |
Rejestr umów |
|
Ewidencjonowaniu podlegają m.in. umowy zawierane na podstawie przepisów P.z.p., jak i niepodlegające reżimowi tej ustawy (w tym umowy, których wartość nie przekracza 130 000 zł netto) |
Pok. 01 |