Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Funkcję Zastępcy Wójta Gminy Ełk sprawuje: mgr Bożena Wołyniec
Tel. służbowy: 87 619 45 17
e-mail: b.wolyniec@elk.gmina.pl
Do zadań Zastępcy Wójta należy :
Wykonywanie zadań powierzonych przez Wójta.
Zastępowanie Wójta podczas jego nieobecności w zakresie określonym ustawą oraz w sprawach bieżących Urzędu, z zastrzeżeniem spraw zastrzeżonych do wyłącznej kompetencji Wójta;
Nadzór nad określonymi komórkami organizacyjnymi zgodnie z przyjętym schematem.
Przejęcie zadań i kompetencji Wójta w czasie zaistnienia przeszkody, w przypadkach określonych przepisami prawa.
Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach z zakresu administracji publicznej – w zakresie odrębnego upoważnienia Wójta.
Składanie oświadczeń woli w imieniu Gminy – w zakresie udzielonych przez Wójta pełnomocnictw, z zastrzeżeniem postanowień ustawy.
Przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków.
Załatwianie spraw oraz udzielanie informacji publicznej – w zakresie odrębnego upoważnienia Wójta.
Reprezentowanie Gminy podczas uroczystości państwowych i samorządowych oraz imprez sportowych i artystycznych.
Współdziałanie – w zakresie powierzonych zadań i udzielonych upoważnień oraz pełnomocnictw – z Radą, Wójtem, Sekretarzem, Naczelnikami, Skarbnikiem, jednostkami pomocniczymi, jednostkami organizacyjnymi oraz komórkami organizacyjnymi nie podległymi bezpośrednio Zastępcy.
Załatwianie wniosków w zakresie powierzonych zadań i kompetencji.
Załatwianie skarg na bezpośrednio podległych pracowników.
Przygotowywanie projektów programów gospodarczych, koordynacja i współudział w realizacji tych programów.
Przy wykonywaniu swoich zadań i kompetencji Zastępca działa w granicach określonych odrębnymi imiennymi pełnomocnictwami i upoważnieniami udzielonymi przez Wójta.