Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r., poz. 1062) w Urzędzie Gminy Ełk wyznaczony został zespół do spraw dostępności.
Do zadań koordynatora ds. dostępności należy przede wszystkim:
wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępnie do usług świadczonych przez Urząd,
przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
monitorowanie działalności Urzędu Gminy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt: Zespół ds. dostępności w Urzędzie Gminy Ełk:
Tomasz Makowski - koordynator dostępności, tel. (087) 6194500 Michał Tyszkiewicz – dostępność cyfrowa Krzysztof Bronakowski – dostępność architektoniczna Elżbieta Dudziuk – dostępność informacyjno - komunikacyjna
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.