Nazwa rejestru/ewidencji |
Podstawa prawna utworzenia rejestru/ewidencji |
Zakres informacji gromadzonych w rejestrze/ewidencji |
nr pokoju |
Rejestr wyborców |
Kodeks wyborczy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1277) |
Rejestr wyborców obejmuje osoby stale zamieszkałe na obszarze gminy, którym przysługuje prawo wybierania. Sposób udostępniania: Rejestr wyborców jest udostępniany, na pisemny wniosek, do wglądu w urzędzie gminy |
Pok. 02 |
Rejestr mieszkańców |
Ustawa o ewidencji ludności (Dz. U. z 2022 r., poz. 1191) |
Rejestr mieszkańców jest prowadzony zgodnie z właściwością miejscową przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta), zwanego dalej „organem gminy”. W rejestrze mieszkańców gromadzone są dane osób, które wykonały obowiązek meldunkowy na terenie danej gminy. |
|
Rejestr Zarządzeń |
ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 18 stycznia 2011 r.w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r., Nr 27, poz. 140)
|
Rejestr obejmuje zarządzenia wydane przez Wójta Gminy Ełk w obowiązującej kadencji. Sposób udostępniania: |
|
Rejestr Uchwał |
ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r., Nr 27, poz. 140)
|
Rejestr obejmuje uchwały podjęte przez Radę Gminy Ełk w obowiązującej kadencji. Sposób udostępniania: |
Pok.03 |
Rejestr skarg i wniosków składanych do Rady Gminy Ełk |
ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r., Nr 27, poz. 140)
|
Rejestr obejmuje skargi, wnioski i postulaty mieszkańców i innych podmiotów do rady gminy |
Pok. 03 |
Rejestr interpelacji i zapytań radnych |
ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r., Nr 27, poz. 140)
|
Rejestr obejmuje interpelacje i zapytania w danej kadencji. W sprawach dotyczących gminy radni mogą kierować interpelacje i zapytania do wójta. Interpelacja dotyczy spraw o istotnym znaczeniu dla gmi Sposób udostępniania: Zapytania składa się w sprawach aktualnych problemów gminy, a także w celu uzyskania informacji o konkretnym stanie faktycznym. Interpelacje i zapytania składane są na piśmie do przewodniczącego rady, który przekazuje je niezwłocznie wójtowi. |
Pok. 03 |
Ewidencja pieczęci |
ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 18 stycznia 2011 r.w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r., Nr 27, poz. 140) Zarządzenie Nr 402/12 WÓJTA GMINY EŁK z dnia 29 listopada 2012 r. |
Ewidencja przekazania/odbioru pieczęci. Ewidencja pieczęci aktualnie użytkowanych. Ewidencja zwrotu pieczęci. Ewidencja pieczęci przeznaczonych do zniszczenia/likwidacji. |
Pok. 0A |