Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Funkcję Sekretarza Gminy Ełk sprawuje: Zuzanna Konopa
Tel. 87 619 45 22
Sekretarz w zakresie ustalonym przez wójta organizuje pracę urzędu, zapewnia jego sprawne funkcjonowanie i odpowiednie warunki działania.
W szczególności:
wykonuje czynności z zakresu prawa pracy wobec wójta, za wyjątkiem nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy oraz ustalania wynagrodzenia;
wykonuje funkcję zwierzchnika służbowego wobec pracowników urzędu bezpośrednio podległych; przygotowuje projekty oraz zmiany regulaminów i innych aktów wewnętrznych
w zakresie organizacji urzędu;
nadzoruje poprawność projektów przygotowanych pism, decyzji oraz projektów aktów prawnych wójta i rady;
organizuje i koordynuje sprawy związanych z wyborami i referendami;
nadzoruje przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania interpelacji, skarg i wniosków;
usprawnia pracę urzędu i nadzoruje doskonalenie kadr;
kontroluje dyscyplinę pracy;
kontroluje gospodarowanie mieniem na terenie urzędu;
nadzoruje bezpieczeństwo, higienę i ochronę przeciwpożarową w urzędzie;
prowadzi kontrolę wewnętrzną urzędu;
realizuje zadania określone w planie operacyjnym funkcjonowania gminy warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa w czasie wojny.