Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Pisemny wniosek z określeniem powierzchni i położenia gruntu mającego być przedmiotem dzierżawy ze wskazaniem celu dzierżawy.
Opłaty:
Wniosek wolny od opłaty skarbowej
Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28 A, 19-300 Ełk
Termin i sposób załatwienia sprawy:
W przypadku wydzierżawienia gruntu po raz pierwszy okres załatwienia sprawy wynosi do 3 miesięcy. Jest to okres potrzebny do skompletowania niezbędnych opinii, sporządzenia i podania do publicznej wiadomości wykazów nieruchomości. Po upływie terminu publikacji wykazu sporządzana jest umowa dzierżawy.
Odpowiedź o możliwości dzierżawy nieruchomości udzielana jest w terminie do 30 dni.
Osoba odpowiedzialna:
Anna Gajko
pok. nr 15 (I piętro)
tel. 87 619 45 19
Podstawa prawna:
Art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
Art.18 ust. 2 pkt 9 lit. a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Uchwała Nr XXX/255/08 Rady Gminy Ełk z dnia 22 lutego 2008 r. w sprawie gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Ełk (Dz. U. Woj. Warm. Maz. Nr 54 poz. 1105)