Formularze wniosków można otrzymać w pokojach 37 i 38 (III piętro) bądź pobrać na stronie internetowej www. elk-ug.bip.eur.pl
Wnioski przyjmowane są w biurze podawczym (parter) Urzędu Gminy Ełk pokój nr 01 lub bezpośrednio w Referacie Planowania Przestrzennego na III piętrze, pokój 37 i 38. Wnioski można również składać za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Gminy Ełk - /1996libutc/SkrytkaESP
Wniosek o przeniesienie decyzji ustalającej warunki zabudowy.
Do wniosku należy dołączyć:
Od decyzji o przeniesienie praw do decyzji warunkach zabudowy wnosi się opłatę skarbową w wysokości – 56 zł – płatne w Kasie Urzędu Gminy Ełk lub na konto: Bank Banku PEKAO SA o/Ełk nr 76 1240 5745 1111 0010 4463 1674
Wydawana jest decyzja przenosząca warunki zabudowy lub decyzja o odmowie przeniesienia warunków zabudowy.
W terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów, sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem Wójta Gminy Ełk w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
Kierownik Referatu Planowania Przestrzennego - Izabela Ryszkiewicz (tel. 87 619 45 30), e-mail i.ryszkiewicz@elk.gmina.pl
inspektor Magdalena Malinowska (tel. 87 619 45 31), e-mail: m.malinowska@elk.gmina.pl
inspektor Marta Walicka (87 619 45 08) e-mail m.walicka@elk.gmina.pl
inspektor Cezary Domitrz (87 619 45 29) e-mail c.domitrz@elk.gmina.pl
podinspektor Anna Kucharska (87 619 45 08) e-mail a.kucharska@elk.gmina.pl