PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1923 z późń, zm.).
- Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 września 2007 roku w sprawie zapłaty opłaty skarbowej (Dz. U. z 2007 r. Nr 187 , poz. 1330),
- Ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.).
I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Formularze wniosków można otrzymać w pokojach 37 i 38 (III piętro) bądź pobrać na stronie internetowej www. elk-ug.bip.eur.pl
Wnioski przyjmowane są w biurze podawczym (parter) Urzędu Gminy Ełk pokój nr 01 lub bezpośrednio w Referacie Planowania Przestrzennego na III piętrze, pokój 37 i 38. Wnioski można również składać za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Gminy Ełk - /1996libutc/SkrytkaESP
II. WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o wydanie wypisu z miejscowego planu.
Do wniosku należy dołączyć:
- Wypełniony druk wniosku.
- Pełnomocnictwo do reprezentowania wnioskodawcy (opłacone zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1923)) – jeżeli wnioskodawca działa przez pełnomocnika.
III. OPŁATY
Opłatę skarbową w wysokości:
- od wypisu:
- do 5 stron - 30,00 zł
- powyżej 5 stron - 50,00 zł
- od wyrysu:
- za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A4 - 20,00 zł
- nie więcej niż - 200,00 zł
Opłatę skarbową wnosi się w Kasie Urzędu Gminy Ełk lub na konto: Bank Banku PEKAO SA o/Ełk nr 76 1240 5745 1111 0010 4463 1674
IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA
- Odszukanie numeru działki (działek) na mapie ewidencyjnej.
- Zlokalizowanie działki na planszy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
- Odczytanie przeznaczenia działki.
- Wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
W terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku.
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy.
VII. INFORMACJE DODATKOWE
Podanie we wniosku numeru telefonu kontaktowego oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
VIII. OSOBY ZAŁATWIAJĄCE SPRAWĘ (ODPOWIEDZIALNY ZA PROCES)
Kierownik Referatu Planowania Przestrzennego - Izabela Ryszkiewicz (tel. 87 619 45 30), e-mail i.ryszkiewicz@elk.gmina.pl
inspektor Magdalena Malinowska (tel. 87 619 45 31), e-mail: m.malinowska@elk.gmina.pl
inspektor Marta Walicka (87 619 45 08) e-mail m.walicka@elk.gmina.pl
inspektor Cezary Domitrz (87 619 45 29) e-mail c.domitrz@elk.gmina.pl
podinspektor Anna Kucharska (87 619 45 08) e-mail a.kucharska@elk.gmina.pl