Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Przedsiębiorca ubiegający się o zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Ełk, powinien złożyć do Wójta Gminy Ełk wniosek oraz informacje zawierające :
imię i nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania lub siedziby przedsiębiorcy ubiegającego się o zezwolenie, oraz jego numer identyfikacji podatkowej (NIP);
określenie przedmiotu i obszaru działalności;
określenie środków technicznych, jakimi dysponuje ubiegający się o zezwolenie na prowadzenie działalności objętej wnioskiem;
informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania przy świadczeniu usług w zakresie działalności objętej wnioskiem;
proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej planowane po zakończeniu działalności;
określenie terminu podjęcia działalności objętej wnioskiem oraz zamierzonego czasu jej prowadzenia.
Do wniosku przedsiębiorca jest obowiązany dołączyć:
zaświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne;
dokument o gotowości odbioru nieczystości ciekłych przez stację zlewną.
Za wydanie decyzji pobiera się opłatę skarbową w wysokości 107 zł
Zwalnia się z opłaty skarbowej podmioty wymienione w art.7 Ustawy z dnia 16 listopada 2006r o opłacie skarbowej /Dz. U. Nr 225 poz. 1635 z późn. zm./
Opłatę skarbową za wydanie decyzji zezwalającej na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości lub opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych należy wpłacić na konto:
URZĄD GMINY W EŁKU Bank PEKAO SA o/Ełk nr 76 1240 5745 1111 0010 4463 1674
lub w kasie, przy pok. Nr 06, Urzędu Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28A