Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.),
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1923 z późń, zm.).
I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Formularze wniosków można otrzymać w pokojach 37 i 38 (III piętro) bądź pobrać na stronie internetowej www. elk-ug.bip.eur.pl
Wnioski przyjmowane są w biurze podawczym (parter) Urzędu Gminy Ełk pokój nr 01 lub bezpośrednio w Referacie Planowania Przestrzennego na III piętrze, pokój 37 i 38. Wnioski można również składać za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Gminy Ełk - /1996libutc/SkrytkaESP
II. WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o wydanie zaświadczenia Do wniosku należy dołączyć:
Wypełniony druk wniosku.
Pełnomocnictwo do reprezentowania wnioskodawcy (opłacone zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1923)) – jeżeli wnioskodawca działa przez pełnomocnika.
III. OPŁATY
Opłatę skarbową w wysokości 17,00 zł wnosi się w Kasie Urzędu Gminy Ełk lub na konto: Bank Banku PEKAO SA o/Ełk nr 76 1240 5745 1111 0010 4463 1674
IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA
Odszukanie numeru działki (działek) na mapie ewidencyjnej.
Zlokalizowanie działki na planszy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Odczytanie przeznaczenia działki.
Wydanie zaświadczenia.
V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
W terminie 7 dni od daty wpływu wniosku.
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy
VII. INFORMACJE DODATKOWE
Podanie we wniosku numeru telefonu kontaktowego oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
VIII. OSOBY ZAŁATWIAJĄCE SPRAWĘ (ODPOWIEDZIALNY ZA PROCES)